Förlovning

Testar göra ett snabbt inlägg nu när båda barnen sover, men de kan vakna när som helst.

Den 29e februari, på själva skottdagen, friade jag till Staffan och jag fick mig ett JA! Det ni! Själva frieriet gick inte som planerat, men jag fick ju mig ett ja. Det var det viktigaste. Så vi är nu förlovade (utan ringar) och ska gifta oss inom nåt år. Ringar ska vi ta oss för och fixa ganska snart i alla fall.

Vad har hänt annars sedan jag uppdaterade? Jo Alvin har ju hunnit vara sjuk i 2 omgångar. Staffan har haft sportlov och varit ledig hela förra veckan. Men nu har allvaret med att vara hemma själv med två barn börjat för mig. Jag hade trott att Staffan skulle vara ledig mån och fre denna vecka, men så blidde det inte. Vi får se när han kommer vara ledig istället, har ju ca 2,5 pappadagar kvar att ta ut innan Vilma är 3 månader.

Förra helgen var vi till Staffans föräldrar på middag på fredagen, vi hade middagsbesök av Klara med familj här på lördagen och på söndagen var vi till min pappa på middag.

Nu vaknade visst Alvin...

Kommentarer
Postat av: Monica - Stolt mamma till 2

Grattis! Jag friade oxå till min sambo - så nu är vi förlovade på riktigt, EfterHär blir det bröllop i december :)



Hoppas ni får vara friska nu!

2012-03-05 @ 13:37:57
URL: http://minabusungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0