dagisryggsäck



Idag har jag köpt en dagisryggsäck till Vilma. Det var inte det lättaste att hitta en. Igår var vi på kappahl, lindex, hm, br och coop forum och letade. Lutade åt en på br för 300kr, men det kändes dyrt. Idag var jag på öb, dollar, rusta, ica maxi och tillslut på biblioteket där jag hittade denna. 200kr kostade den. Jag tycker även denna var o dyraste laget men det får gå. Söt är den och i alldeles lagom storlek. Det är inte lätt att hitta en i liten storlek. Sedan detta med utseende, typ ingen faller mig i smaken. Helst hade jag velat ha en rosa, men en röd får väl gå det med.

Kommentarer
Postat av: Helena

Denna är ju supersöt! :)

2013-08-04 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0